regelement

HOE KOMT U IN AANMERKING ??

Als klant bent u bij ons van harte welkom ,ook al hebben wij soms even een wachtlijst.

Voor aanmelding stuurt u een mail naar : svbdh2022@hotmail.com

De volgende gegevens van u dienen in de mail te staan of te worden bijgevoegd om u snel te kunnen helpen.

  1. In de mail legt u uit wat uw gezinssituatie is (bijvoorbeeld ik ben een gezin met 4 personen en we hebben 3 huisdieren) 
  2. Wat voor huisdieren heeft u en kan deze tegen alle nat en droog voer mits voorradig????
  3. U kunt een budgetplan overleggen ), heeft u geen budgetplan weet dan dat uw (schuld)hulpverlener verplicht is dit elke maand met u te overleggen. Ook kunt u bij ons terecht als u geen hulp krijgt dan kunt u 3 maanden bankafschrift en 3 maanden uitkering/loonspecificatie gegevens met ons overleggen.
  4. Op datum van aanmelding komen er geen nieuwe huisdieren bij en u heeft ook geen zwanger huisdier
  5. Ophaaldagen worden vermeld op onze facebookgroepen voedsel en spulletjes bank voor dieren hoorn , als u voor hulp bent toegelaten kunt u onder dit bericht vermelden of u komt, zodat wij de spullen kunnen klaar zetten. Meld u zich niet aan en komt u toch dan moeten wij u helaas teleurstellen daar wij geen extra pakketten klaar zetten. Houd facebook dus in de gaten. U kunt zich aanmelden tot 12:00 , twee dagen voor de uitdeel. Heeft u geen facebook stuur dan een mailtje naar ons als u zich wil aanmelden voor voer, de uitdeel is veelal maandag en vrijdag van 12.00 uur tot 15.00uur. Zorg dus als u geen facebook heeft dat we 2 dagen voor de uitdeel voor 12 uur een mailtje van u hebben dat u graag weer een dierenvoedselpakket wilt ontvangen.
  6. Wij geven elke maand mits voorradig voor 2 weken voer mee ,de overige 2 weken van de maand dient u zelf te zorgen voor het voer .
  7. Wij zijn afhankelijk van wat wij binnen krijgen van zowel particulieren als bedrijven om u te kunnen helpen.
  8. Communicatie geschied per email met onze cliënten en niet per telefoon, zo heeft u ons antwoord dus ook altijd zwart op wit in uw mail staan.
  9. Bij uw eerste ophaal vragen wij u een formulier te tekenen waar een deel van deze regels op staan vermeld en waar ook op wordt vermeld dat u toestemming geeft voor een ongepland huisbezoek(wij maken hier geen afspraak voor ) Verder geeft u met dit formulier aan dat u elke maand een foto plaatst op facebook van het aan u aangeboden ondersteunende dierenvoedselpakket
  10. U bent geen lid van een andere dierenvoedselbank
  11. Uw gegevens zijn bij ons veilig en worden onder geen beding aan derden verstrekt, zij dienen alleen ter inzage om vast te kunnen stellen of u in aanmerking komt waarna zij worden vernietigd
  12. onze inkomstengrens is €40,00 voor een alleenstaande , per kind tot en met 15 jr 10,00 extra bijtelling. Vervoerskosten rekenen wij mee als inkomen bij het weekgeld. Echtpaar €80,00 + evt €10,00 per kind tot en met 15jr, alle bedragen eerder genoemd bij punt 12 zijn per week.
  13. Wij helpen maximaal 2 jaar inclusief tussentijdse verlenging, hierna geven we mensen op onze wachtlijst ook de mogelijkheid gebruik te maken v